en

Úplne nový model BMW X1 a prvý elektrický model BMW iX1

Vstupný model do sveta BMW X je teraz ešte príťažlivejší ako kedykoľvek predtým. Vo svojej tretej generácii sa nový model BMW X1 môže pochváliť výraznejším dizajnom, vynikajúcim vnútorným priestorom, pokročilou digitalizáciou a prvýkrát aj plne elektrickým pohonom. V novom modeli BMW iX1 sa tak spája ihneď dostupná radosť z jazdy a moderná všestrannosť s mobilitou bez vypúšťania lokálnych emisií.

Úplne nový model BMW X1 a prvý elektrický model BMW iX1
Úplne nový model BMW X1 a prvý elektrický model BMW iX1
Úplne nový model BMW X1 a prvý elektrický model BMW iX1
Úplne nový model BMW X1 a prvý elektrický model BMW iX1
Úplne nový model BMW X1 a prvý elektrický model BMW iX1
Úplne nový model BMW X1 a prvý elektrický model BMW iX1
Úplne nový model BMW X1 a prvý elektrický model BMW iX1
Úplne nový model BMW X1 a prvý elektrický model BMW iX1
Úplne nový model BMW X1 a prvý elektrický model BMW iX1
Úplne nový model BMW X1 a prvý elektrický model BMW iX1
Úplne nový model BMW X1 a prvý elektrický model BMW iX1
Úplne nový model BMW X1 a prvý elektrický model BMW iX1
Úplne nový model BMW X1 a prvý elektrický model BMW iX1
Úplne nový model BMW X1 a prvý elektrický model BMW iX1
Úplne nový model BMW X1 a prvý elektrický model BMW iX1
Úplne nový model BMW X1 a prvý elektrický model BMW iX1
Úplne nový model BMW X1 a prvý elektrický model BMW iX1
Úplne nový model BMW X1 a prvý elektrický model BMW iX1
Úplne nový model BMW X1 a prvý elektrický model BMW iX1
Úplne nový model BMW X1 a prvý elektrický model BMW iX1
Úplne nový model BMW X1 a prvý elektrický model BMW iX1
Úplne nový model BMW X1 a prvý elektrický model BMW iX1

30.6.2022

Vďaka svojmu robustnému vzhľadu a všestrannému využitiu stelesňuje nový modelový rad BMW X1 autentický zážitok zo slobody a nezávislosti pri každodennej jazde, aj na dlhších cestách. Progresívny dizajn a sofistikované prostredie interiéru a oveľa širší výber štandardnej výbavy v porovnaní s predošlým modelom podčiarkujú jeho hlboko zakorenený prémiový charakter.

Pri uvedení na trh v októbri 2022 bude spočiatku na výber spomedzi dvojice benzínových a dvoch naftových motorov. Tie budú štandardne prepojené so sedemstupňovou dvojspojkovou prevodovkou Steptronic a ich výkon sa v závislosti od modelu dostane na vozovku buď prostredníctvom predných kolies, alebo inteligentného systému pohonu všetkých kolies BMW xDrive. Po tomto štartovacom kvartete bude bezprostredne nasledovať plne elektrický model BMW iX1 xDrive30 (kombinovaná spotreba elektrickej energie podľa cyklu WLTP: 18,4 – 17,3 kWh/100 km; emisie CO2: 0 g/km; hodnoty podľa cyklu NEDC: –; odhady na základe aktuálneho stavu vývoja automobilu), ako aj dvojica plug-in hybridných modelov a ďalšími dvoma konvenčne poháňanými verziami so 48 V mild hybridnou technológiou. Nový model BMW X1 sa bude vyrábať v závode spoločnosti BMW Group v Regensburgu, kde prvý raz budú schádzať z jedinej montážnej linky modely so spaľovacími motormi, s plug-in hybridnými systémami pohonu ako aj s plne elektrickým pohonom.

Model BMW iX1 prinesie zážitok z radosti z jazdy bez lokálnych emisií do segmentu vozidiel, ktorý sa teší celosvetovému rastu a sprístupní ho veľmi širokému cieľovému publiku. Kompaktné SAV poháňané najnovšou elektrickou technológiou BMW eDrive preto výrazne podporí zrýchlený nástup elektrickej mobility. Zlepšenie trvalej udržateľnosti v porovnaní s predchádzajúcim modelom možno čiastočne pripísať nielen rozsiahlym elektrifikačným opatreniam, ale aj zvýšenému využívaniu zelenej energie vo výrobe aj v dodávateľskom reťazci, ako aj intenzívnejšiemu využívaniu druhotných surovín a použitým prírodným materiálom.

 

Dizajn: moderná povrchová úprava, príťažlivejšie vizuálne pôsobenie a robustný vzhľad v nezameniteľnom štýle modelov BMW X

Povrchová úprava, línie a noblesné detaily exteriéru modelového radu BMW X1 zobrazujú v tretej modelovej generácii identitu vozidla zo Sports Activity Vehicle jasnejšie než kedykoľvek predtým. Medzi charakteristické dizajnové prvky patria mohutné proporcie, takmer štvorcové kontúry blatníkov a štýl prednej a zadnej časti typický pre modely BMW X.

Kolmejšia predná časť dodáva novému modelu BMW X1 oveľa intenzívnejšie vizuálne pôsobenie so štíhlymi LED svetlometmi, s veľkými, takmer štvorcovými obličkami mriežky chladiča BMW, s líniami v tvare X vystupujúcimi do strán a pútavými chrómovými lištami v spodnej časti otvorov na nasávanie vzduchu. Na požiadanie sú k dispozícii adaptívne LED svetlomety s matrixovými diaľkovými svetlami, pulzujúce ukazovatele smeru a variabilné rozloženie svetla.

Charakteristickými znakmi dynamicky natiahnutej siluety nového modelu sú výrazne tvarované plochy a dlhá línia strechy. Pri pohľade zozadu vytvárajú typický vzhľad vozidiel z kategórie SAV prvky ako úzke okno dverí batožinového priestoru, horizontálne línie, výrazné LED svetlá a rozšírené blatníky.

Robustnú auru nového modelového radu BMW X1 môžu výrazne umocniť špecifické dizajnové prvky modelu xLine, medzi ktoré patrí aj štylisticky výrazná predná ochrana spodnej časti. Model M Sport, ponúkaný aj ako alternatíva k základnej špecifikácii, kladie dôraz na dynamickú radosť z jazdy s prvkami, ako sú veľké otvory na vstup chladiaceho vzduchu.

Všetky modelové verzie sú štandardne vybavené 17-palcovými diskami kolies z ľahkej zliatiny. V ponuke sa nachádzajú aj 18-palcové disky kolies z ľahkej zliatiny obuté na verziách xLine a M Sport, pričom tieto modely sú dostupné aj s 19-palcovými a, prvýkrát v prípade modelového radu BMW X1, aj s 20-palcovými diskami kolies z ľahkej zliatiny. Zákazníci si môžu vybrať z dvoch bežných a desiatich metalických odtieňov laku exteriéru – prvýkrát vrátane matného laku Frozen z palety BMW Individual.

 

Interiér: progresívne prostredie, variabilný priestor

Zvýšená pozícia sedenia a progresívne prémiové prostredie v štýle modelu BMW iX pomáha v kompaktnom vozidle zo segmentu SAV vytvoriť charakteristický zážitok z jazdy. Kľúčovými prvkami prepracovanej kabíny sú štíhly prístrojový panel, zakrivený displej BMW Curved Display, vznášajúca sa lakťová opierka s integrovaným ovládacím panelom a priehradka na mobilný telefón s nepriamym osvetlením v prednej časti stredovej konzoly.

Novo vyvinuté sedadlá sú k dispozícii s možnosťou perforovaného poťahu Sensatec a koženého čalúnenia Vernasca. V zozname doplnkov sa nachádzajú aj športové sedadlá, elektrické nastavovanie sedadiel s pamäťovou funkciou a bedrová opierka vrátane masážnej funkcie. Zlepšenia sa dotkli aj akustického komfortu či ochrany cestujúcich. Integrovaný koncept pasívnej bezpečnosti teraz zahŕňa aj nový stredový airbag medzi prednými sedadlami.

Zadný priestor nového BMW X1 obsahuje tri plnohodnotné sedadlá, ktoré ponúkajú výrazné zlepšenie komfortu sedenia. Operadlá zadných sedadiel delené v pomere 40 : 20 : 40 možno sklopiť alebo nastaviť do iného uhla, aby sa zväčšil objem batožinového priestoru. Pozdĺžne nastavenie zadných sedadiel, ktoré je k dispozícii ako voliteľná výbava pre modely s čisto spaľovacím motorom, poskytuje ešte väčšie možnosti variability. Objem batožinového priestoru sa dá zvýšiť z 540 na maximálne 1 600 litrov. Ťažné zariadenie, ktoré pre nový model BMW X1 možno objednať ako voliteľnú výbavu, sa teraz ovláda elektricky stlačením tlačidla.

 

Dvojzónová automatická klimatizácia, športový kožený volant a navigácia BMW Maps ako štandard

Súčasťou štandardnej výbavy novej generácie modelového radu BMW X1 sú navigačný systém BMW Maps, športový kožený volant, inteligentná dvojzónová automatická klimatizácia a dažďový senzor s automatickou aktiváciou predných svetiel. Dopĺňajú ich štyri USB-C porty, dve 12 V elektrické zásuvky a v porovnaní s predchádzajúcim modelom aj oveľa väčší počet asistenčných systémov vodiča.

Prepracované balíky výbavy umožňujú cielenú individualizáciu vozidla. Prémiový charakter možno pozdvihnúť o ďalší stupeň voliteľnými prvkami, ako sú paket zrkadiel, náladové osvetlenie, panoramatické sklenené strešné okno a zvukový systém Harman Kardon.

 

Model BMW iX1: začína sa nová éra radosti z jazdy v kompaktnom SAV

Model BMW iX1 xDrive30 je prvým elektromobilom s pohonom všetkých kolies, ktorý značka predstavila v segmente prémiových kompaktných vozidiel. Dve vysoko integrované pohonné jednotky na prednej a zadnej náprave poskytujú kombinovaný výkon 230 kW (313 k) (vrátane dočasného zvýšenia výkonu) a celkový krútiaci moment 494 Nm. Elektrický systém pohonu všetkých kolies zaisťuje vo všetkých situáciách špičkovú trakciu a smerovú stabilitu. Model BMW iX1 xDrive30 zvládne šprint z 0 na 100 km/h za 5,7 sekundy.

Piata generácia elektrického pohonu BMW eDrive navyše zahŕňa aj vysokoúčinnú technológiu nabíjania vozidla vrátane vylepšeného softvéru nabíjania, ktorý sa nachádza aj v novom modeli BMW i7 a vysokonapäťovú batériu umiestnenú naplocho v spodnej časti vozidla, ktorej vysoká energetická hustota dáva vozidlu dojazd do vzdialenosti 413 – 438 kilometrov. (Hodnoty týkajúce sa výkonu, zrýchlenia, spotreby energie a dojazdu uvedené pre model BMW iX1 xDrive30 sú predpokladané a založené na aktuálnom štádiu vývoja vozidla.)

 

Plug-in hybridné modely so zvýšeným elektrickým dojazdom, benzínové a naftové motory so 48 V mild hybridnou technológiou

Elektrický pohon BMW eDrive piatej generácie sa využíva aj v plug-in hybridných verziách nového modelu BMW X1, čo znamená výrazný pokrok oproti predchádzajúcej generácii v oblasti športových schopností, účinnosti a kapacity nabíjania. Výrazne sa zvýšil aj elektrický dojazd.

Nový modelový rad BMW X1 príde na trh s paletou konvenčných spaľovacích motorov s dvomi benzínovými a dvomi naftovými jednotkami z novej modulárnej generácie motorov spoločnosti BMW Group s označením Efficient Dynamics. Druhá generácia 48 V mild hybridnej technológie s elektromotorom integrovaným do sedemstupňovej dvojspojkovej prevodovky Steptronic pomáha zvýšiť efektivitu a výkon dvoch najvýkonnejších motorov.

To umožňuje štvorvalcovému modelu BMW X1 xDrive23i (kombinovaná spotreba paliva: 7,2 – 6,5 l/100 km; kombinované emisie CO2: 162 – 146 g/km podľa cyklu WLTP; hodnoty podľa cyklu NEDC: – ) produkovať maximálny výkon 160 kW (218 k) (kombinovaný výkon spaľovacieho motora s výkonom až 150 kW (204 k) a integrovaného elektromotora s výkonom až 14 kW (19 k)). Súčasťou ponuky na začiatku predaja je aj model BMW X1 sDrive18i (kombinovaná spotreba paliva: 7,0 – 6,3 l/100 km; kombinované emisie CO2: 158 – 143 g/km podľa cyklu WLTP; podľa cyklu NEDC: – ) poháňaný trojvalcovým motorom s výkonom 115 kW (156 k).

Štvorvalcový naftový motor je v novom modeli BMW X1 xDrive23d spojený s mild hybridnou technológiou (kombinovaná spotreba paliva: 5,4 – 4,8 l/100 km; kombinované emisie CO2: 142 – 125 g/km podľa cyklu WLTP. Cyklus NEDC: – ) poskytuje maximálny výkon 155 kW (211 k) (vyvinutý kombináciou spaľovacieho motora s výkonom až 145 kW (197 k) a integrovaného elektromotora s výkonom až 14 kW (19 k)). Štvorvalcový naftový agregát v novom modeli BMW X1 sDrive18d (kombinovaná spotreba paliva: 5,5 – 4,9 l/100 km; kombinované emisie CO2: 145 – 129 g/km podľa cyklu WLTP; cyklus NEDC: – ) generuje výkon 110 kW (150 k).

 

Všestranný model ponúka optimálnu kombináciu ovládateľnosti a komfortu jazdy

Bez ohľadu na použitý systém pohonu sa všetky verzie nového modelového radu BMW X1 v každej situácii vyznačujú skvelými jazdnými vlastnosťami a prinášajú pre značku typickú radosť z jazdy. Sofistikovaná technológia podvozku kompaktného všestranného vozidla vytvára dokonale harmonickú rovnováhu medzi športovým a agilným ovládaním na jednej strane a komfortom na dlhé vzdialenosti na strane druhej. Všetky potrebné predpoklady pritom vytvára konštrukcia karosérie, ktorá znižuje hmotnosť a zároveň zvyšuje tuhosť. K tomu sa pripájajú dlhý rázvor, širší rozchod ako mal predchádzajúci model a cielené vylepšenia jednokĺbovej prednej nápravy aj trojprvkovej zadnej nápravy.

V novom modelovom rade BMW X1 sa štandardne nachádza protipreklzové systém kolies umiestnený v blízkosti akčného člena, ktoré prospieva trakcii aj smerovej stabilite. Medzi ďalšie novinky patria integrovaný brzdový systém a dodatočné tlmenie na prednej náprave závislé od zdvihu. Na požiadanie dodávaný adaptívny M podvozok ponúka adaptívne tlmiče, športové riadenie a zníženie svetlej výšky o 15 milimetrov.

 

Široká škála systémov pre autonómnu jazdu a parkovanie

Technologický pokrok dosiahnutý v novom modelovom rade BMW X1 v porovnaní s predchodcom je evidentný aj v oveľa väčšej rozmanitosti a dostupnosti autonómnych jazdných a parkovacích systémov. K štandardnej výbave patrí Systém udržiavania rýchlosti s funkciou brzdenia a Predkolíznu výstrahu s automatickým brzdením, ktorá je teraz schopná rozpoznať aj protiidúcu premávku pri odbočovaní vľavo (v krajinách, kde vozidlá jazdia vpravo), ako aj chodcov a cyklistov pri odbočovaní vpravo. Súčasťou zoznamu štandardnej výbavy je aj Parkovací asistent vrátane cúvacej kamery a Asistenta cúvania.

Zoznam prvkov dodávaných na želanie potom zahŕňa Asistent riadenia a jazdného pruhu, Aktívny systém udržiavania rýchlosti s funkciou Stop & Go, Aktívnu navigáciu, funkciu varovania pred zmenou jazdného pruhu a BMW Head-Up displej, ako aj Surround View, Remote 3D View, BMW Drive Recorder a funkciu Remote Theft Recorder. Existujúce prvky možno zlepšiť pomocou funkcie aktualizácie na diaľku Remote Software Upgrades, čo zároveň umožňuje aj pridávať nové funkcie (dostupnosť závisí od hardvéru namontovaného vo vozidle a podmienok trhu).

 

Štandard: Operačný systém BMW Operating System 8 a nový systém BMW iDrive

Nový modelový rad BMW X1 dopraje svojim pasažierom aj zážitok z vozidla prostredníctvom multisenzorického systému BMW iDrive najnovšej generácie v podobe štandardne montovaného systému BMW Live Cockpit Plus. Využíva operačný systém BMW Operating System 8 a obsahuje aj zakrivený displej BMW Curved Display s najmodernejšou grafikou a štruktúrou menu spolu s inteligentným osobným asistentom BMW Intelligent Personal Assistant, ktorý po novom získal ďalšie schopnosti. Plne digitálne zoskupenie obrazoviek tvorí 10,25-palcový informačný displej prístrojovej dosky a stredový ovládací displej s uhlopriečkou 10,7 palca. Nový systém BMW iDrive sa cielene zameriava na poskytovanie intuitívneho dotykového a hlasového ovládania. Široká digitalizácia interiéru umožňuje výrazne znížiť počet fyzických tlačidiel, ovládačov a spínačov potrebných na obsluhu.

Nové režimy My Modes kombinujú individuálne voliteľné nastavenia vozidla so zodpovedajúcimi doplnkovými zážitkami v interiéri. Funkcia rozšírenej reality Augmented View je dostupná ako voliteľný doplnok pre cloudový navigačný systém BMW Maps. Interiérová kamera umožňuje snímať momentky cestujúcich, alebo si zákazník môže nechať poslať snímky interiéru do svojho mobilného telefónu. Okrem toho je v novom modelovom rade BMW X1 k dispozícii aj osobná eSIM karta navrhnutá pre mobilnú technológiu 5G, digitálny kľúč BMW Digital Key Plus, funkcia BMW ID a integrácia mobilných telefónov podporujúca rozhrania Apple CarPlay® aj Android Auto™.

Všetky údaje týkajúce sa výkonu, spotreby paliva/elektrickej energie a emisií sú predbežné.

Všetky uvedené modelové verzie, prvky výbavy, technické údaje a hodnoty spotreby paliva/elektrickej energie a emisií sa vzťahujú na ponuku na nemeckom trhu. Rozmery a namerané hodnoty sa vzťahujú na vozidlá so základnou konfiguráciou v Nemecku. Môžu sa líšiť v závislosti od veľkosti diskov kolies/pneumatík a vybranej voliteľnej výbavy.

 

Modelové verzie:

 

BMW iX1 xDrive30 (dostupné od novembra 2022):

 

Piata generácia technológie elektrického pohonu BMW eDrive s jedným elektromotorom na prednej náprave a jedným vzadu, elektrický pohon všetkých kolies BMW xDrive.

Výkon: 230 kW (313 k) pri 4 300 – 15 200 ot./min. (vrátane dočasného zvýšenia výkonu).

Max. krútiaci moment systému: 494 Nm pri 0 – 4 300 ot./min.

Zrýchlenie 0 – 100 km/h: 5,7 sekundy.

Najvyššia rýchlosť: 180 km/h.

Spotreba elektrickej energie kombinovaná podľa cyklu WLTP: 18,4 – 17,3 kWh/100 km.

Spotreba elektrickej energie kombinovaná podľa cyklu NEDC: – .

Dojazd: 413 – 438 km podľa cyklu WLTP.

 

 

 

BMW X1 xDrive25e (dostupné od novembra 2022):

 

Trojvalcový benzínový motor, plug-in hybridný systém s vysoko integrovanou elektrickou pohonnou jednotkou a lítium-iónovou vysokonapäťovou batériou piatej generácie, sedemstupňová dvojspojková prevodovka Steptronic, pohon všetkých kolies BMW xDrive.

Celkový systém pohonu:

Systémový výkon: 180 kW (245 k). Systémový krútiaci moment: 477 Nm*.

Spaľovací motor:

Objem: 1 499 cm3.

Nominálny výkon: 100 kW (136 k) pri 4 000 – 6 500 ot./min.

Nominálny krútiaci moment: 230 Nm pri 1 500 – 4 000 ot./min.

Elektrický motor:

Nominálny výkon: 80 kW (109 k). Nominálny krútiaci moment: 247 Nm.

Výkon/spotreba/emisie:

Zrýchlenie 0 – 100 km/h: 6,8 sekundy.

Najvyššia rýchlosť: 190 km/h.

Najvyššia rýchlosť (elektrická): 140 km/h.

Elektrický dojazd podľa cyklu WLTP: 78 – 89 km.

Kombinovaná spotreba paliva podľa cyklu WLTP: 1,1 – 0,8 l/100 km.

Kombinovaná spotreba paliva podľa cyklu NEDC: –.

Kombinovaná spotreba elektrickej energie podľa cyklu WLTP: 18,2 – 16,4 kWh/100 km.

Kombinovaná spotreba elektrickej energie podľa cyklu NEDC: –.

Kombinované emisie CO2 z paliva, podľa cyklu WLTP: 24 – 17 g/km.

Kombinované emisie CO2 z paliva, podľa cyklu NEDC: –.

Emisná norma: Euro 6d.

 

BMW X1 xDrive30e (dostupné od novembra 2022):

Trojvalcový benzínový motor, plug-in hybridný systém s vysoko integrovanou elektrickou pohonnou jednotkou a lítium-iónovou vysokonapäťovou batériou piatej generácie, sedemstupňová dvojspojková prevodovka Steptronic, pohon všetkých kolies BMW xDrive.

Celkový systém pohonu:

Systémový výkon: 240 kW (326 k). Krútiaci moment systému: 477 Nm*.

Spaľovací motor:

Objem: 1 499 cm3.

Nominálny výkon: 110 kW (150 k) pri 4 700 – 6 500 ot./min.

Nominálny krútiaci moment: 230 Nm pri 1 500 – 4 400 ot./min.

 

Elektrický motor:

Nominálny výkon: 130 kW (177 k). Nominálny krútiaci moment: 247 Nm.

Výkon/spotreba/emisie:

Zrýchlenie 0 – 100 km/h: 5,7 sekundy.

Najvyššia rýchlosť: 205 km/h.

Najvyššia rýchlosť (elektrická): 140 km/h.

Elektrický dojazd podľa cyklu WLTP: 78 – 89 km.

Kombinovaná spotreba paliva podľa cyklu WLTP: 1,1 – 0,8 l/100 km.

Kombinovaná spotreba paliva podľa cyklu NEDC: –.

Kombinovaná spotreba elektrickej energie podľa cyklu WLTP: 18,2 – 16,4 kWh/100 km.

Kombinovaná spotreba elektrickej energie podľa cyklu NEDC: –.

Kombinované emisie CO2 z paliva, podľa cyklu WLTP: 24 – 17 g/km.

Kombinované emisie CO2 z paliva, podľa cyklu NEDC: –.

Emisná norma: Euro 6d.

 

BMW X1 sDrive18i:

Trojvalcový benzínový motor, sedemstupňová dvojspojková prevodovka Steptronic.

Objem: 1 499 cm3. Výkon: 100 kW (136 k) pri 4 400 – 6 500 ot./min.

Max. krútiaci moment : 230 Nm pri 1 500 – 4 000 ot./min.

Zrýchlenie 0 – 100 km/h: 9,2 sekundy.

Najvyššia rýchlosť: 208 km/h.

Kombinovaná spotreba paliva podľa cyklu WLTP: 7,0 – 6,3 l/100 km.

Kombinovaná spotreba paliva podľa cyklu NEDC: – .

Kombinované emisie CO2 podľa cyklu WLTP: 158 – 143 g/km.

Kombinované emisie CO2 podľa cyklu NEDC: –.

Emisná norma: Euro 6d.

 

BMW X1 xDrive23i:

Štvorvalcový radový benzínový motor, 48 V mild hybridná technológia, sedemstupňová dvojspojková prevodovka Steptronic, pohon všetkých kolies BMW xDrive.

Celkový systém pohonu:

Výkon: 160 kW (218 k). Krútiaci moment: 360 Nm*.

Spaľovací motor BMW TwinPower Turbo:

Objem: 1 998 cm3.

Nominálny výkon: 150 kW (204 k) pri 5 000 – 6 500 ot./min.

Nominálny krútiaci moment: 320 Nm pri 1 500 – 4 000 ot./min.

Elektrický motor:

Nominálny výkon: 14 kW (19 k).

Nominálny krútiaci moment: 55 Nm.

Výkon/spotreba/emisie:

Zrýchlenie 0 – 100 km/h: 7,1 sekundy.

Najvyššia rýchlosť: 233 km/h.

Kombinovaná spotreba paliva podľa cyklu WLTP: 7,2 – 6,5 l/100 km.

Kombinovaná spotreba paliva podľa cyklu NEDC: – .

Kombinované emisie CO2 podľa cyklu WLTP: 162 – 146 g/km.

Kombinované emisie CO2 podľa cyklu NEDC: –.

Emisná norma: Euro 6d.

 

BMW X1 sDrive18d:

Štvorvalcový radový naftový motor, sedemstupňová dvojspojková prevodovka Steptronic.

Objem: 1 995 cm3. Výkon: 110 kW (150 k) pri 3 750 – 4 000 ot./min.

Max. krútiaci moment: 360 Nm pri 1 500 – 2 500 ot./min.

Zrýchlenie 0 – 100 km/h: 8,9 sekundy.

Najvyššia rýchlosť: 210 km/h.

Kombinovaná spotreba paliva podľa cyklu WLTP: 5,5 – 4,9 l/100 km.

Kombinovaná spotreba paliva podľa cyklu NEDC: – .

Kombinované emisie CO2 podľa cyklu WLTP: 144 – 129 g/km.

Kombinované emisie CO2 podľa cyklu NEDC: –.

Emisná norma: Euro 6d.

 

BMW X1 xDrive23d:

Štvorvalcový radový naftový motor, 48 V mild hybridná technológia, sedemstupňová dvojspojková prevodovka Steptronic, pohon všetkých kolies BMW xDrive.

Celkový systém pohonu:

Výkon: 155 kW (211 k). Krútiaci moment: 400 Nm*.

Spaľovací motor BMW TwinPower Turbo:

Objem: 1 995 cm3.

Nominálny výkon: 145 kW (197 k) pri 4 000 ot./min.

Nominálny krútiaci moment: 400 Nm pri 1 500 – 2 750 ot./min.

Elektrický motor:

Nominálny výkon: 14 kW (19 k).

Nominálny krútiaci moment: 55 Nm.

Výkon/spotreba/emisie:

Zrýchlenie 0 – 100 km/h: 7,4 sekundy.

Najvyššia rýchlosť: 225 km/h.

Kombinovaná spotreba paliva podľa cyklu WLTP: 5,3 – 4,8 l/100 km.

Kombinovaná spotreba paliva podľa cyklu NEDC: – .

Kombinované emisie CO2 podľa cyklu WLTP: 140 – 125 g/km.

Kombinované emisie CO2 podľa cyklu NEDC: –.

Emisná norma: Euro 6d.

 

*Vyvinuté kombináciou spaľovacieho motora (uvedená menovitá hodnota) a elektromotora (do uvedenej menovitej hodnoty)

 

Všetky údaje týkajúce sa výkonu, spotreby paliva/elektrickej energie a emisií sú predbežné.

 

Všetky uvedené modelové verzie, prvky výbavy, technické údaje a hodnoty spotreby paliva/elektrickej energie a emisií sa vzťahujú na ponuku na nemeckom trhu. Rozmery a namerané hodnoty sa vzťahujú na vozidlá so základnou konfiguráciou v Nemecku. Môžu sa líšiť v závislosti od veľkosti diskov kolies/pneumatík a vybranej voliteľnej výbavy.

Objavte viac

Súbory cookie na doméne autopalacebratislava.sk.

Akceptujte súbory cookie.
Zistiť viac, vrátane informácií o tom, ako odmietnuť súbory cookie.