en

Spoločnosť Auto Palace Group zverejnila vlaňajšie výsledky predaja

Slováci čoraz viac uprednostňujú kúpu vozidiel formou financovania a majú čoraz väčší záujem o štýlové vozidlá a doplnkové služby.

Spoločnosť Auto Palace Group zverejnila vlaňajšie výsledky predaja

22.1.2018

Podľa spoločnosti Auto Palace Group, lídra medzi autorizovanými predajcami prémiových značiek BMW a MINI a značiek Mitsubishi a Mazda na Slovensku, vlani najmarkantnejšie narástol predaj štýlovej prémiovej značky MINI, orientovanej predovšetkým na mestské vozidlá s výnimočným dizajnom a jazdnými vlastnosťami. „Štandardne najpredávanejšou bola trojdverová verzia, za ktorou skončila novinka minulého roka, MINI Countryman. Skokanom roka sa vlani stal  model MINI Cabrio,” uvádza Martin Saitz, generálny riaditeľ spoločnosti Auto Palace Group na Slovensku. Ďalej uvádza, že narástol nielen predaj značky MINI, ale spoločnosť zaznamenala aj nárast v predaji nových i jazdených vozidiel BMW a v predaji nových vozidiel značky Mitsubishi, ktoré tiež patria do jej portfólia. Spoločnosť Auto Palace Group si tak udržala svoje dominantné postavenie na slovenskom trhu a pozíciu lídra v predaji všetkých zastupovaných značiek na Slovensku, vrátane značky Mazda. Z prémiovej značky BMW sa pritom vlani najviac predával model BMW X1, za ktorým nasledovalo BMW radu 3 a X5. 

Trend predaja vozidiel na financovanie, ktorý je bežnou praxou najmä v zahraničí, má stúpajúcu tendenciu aj na Slovensku. Na financovanie si vlani kúpilo v Auto Palace Bratislava vozidlo až 6 Slovákov z 10.

V roku 2017 sa darilo aj predaju jazdených vozidiel v bazári Auto Point, ktorý je súčasťou spoločnosti Auto Palace Group,  spoločnosť si udržala pozíciu a objem predaných vozidiel. Vlani otvorila aj novú prevádzku karosárne a lakovne pre prémiovú značku BMW, čím rozšírila portfólio služieb pre svojich zákazníkov a potvrdila svoju ambíciu poskytovať komplexné služby pod jednou strechou.

„Radi by sme sa touto cestou poďakovali našim zákazníkom za dôveru, ktorú nám prejavili v uplynulom roku, keď sa rozhodli využiť naše služby. Pripravujeme pre nich v tomto roku mnohé novinky, medzi inými rozširujeme showroom jazdených i nových vozidiel značky BMW. Od februára rovnako zväčšujeme predajné miesto jazdených vozidiel v autobazári Auto Point o prémiové jazdené vozidlá a spúšťame značku Auto Point Premium,” vymenúva M. Saitz.  

„Našim cieľom je tak, ako v uplynulých rokoch, neustále skvalitňovanie našich služieb a podpora elektromobility. U prémiových značiek BMW a MINI sme napríklad zaviedli aj možnosť mobilnej obhliadky vozidiel. Touto službou zákazníkom výrazne ušetríme čas, keďže prídeme po dopravnej nehode obhliadnuť vozidlo na nimi preferované miesto, a zároveň tak môžeme urýchliť prvotné podanie do poisťovní,” hovorí M. Saitz.

Objavte viac

Súbory cookie na doméne autopalacebratislava.sk.

Akceptujte súbory cookie.
Zistiť viac, vrátane informácií o tom, ako odmietnuť súbory cookie.