Slováci čoraz viac uprednostňujú kúpu vozidiel formou financovania a majú čoraz väčší záujem o štýlové vozidlá a doplnkové služby.
22.1.2018
Podľa spoločnosti Auto Palace Group, lídra medzi autorizovanými predajcami prémiových značiek BMW a MINI a značiek Mitsubishi a Mazda na Slovensku, vlani najmarkantnejšie narástol predaj štýlovej prémiovej značky MINI, orientovanej predovšetkým na mestské vozidlá s výnimočným dizajnom a jazdnými vlastnosťami. „Štandardne najpredávanejšou bola trojdverová verzia, za ktorou skončila novinka minulého roka, MINI Countryman. Skokanom roka sa vlani stal model MINI Cabrio,” uvádza Martin Saitz, generálny riaditeľ spoločnosti Auto Palace Group na Slovensku. Ďalej uvádza, že narástol nielen predaj značky MINI, ale spoločnosť zaznamenala aj nárast v predaji nových i jazdených vozidiel BMW a v predaji nových vozidiel značky Mitsubishi, ktoré tiež patria do jej portfólia. Spoločnosť Auto Palace Group si tak udržala svoje dominantné postavenie na slovenskom trhu a pozíciu lídra v predaji všetkých zastupovaných značiek na Slovensku, vrátane značky Mazda. Z prémiovej značky BMW sa pritom vlani najviac predával model BMW X1, za ktorým nasledovalo BMW radu 3 a X5.
Trend predaja vozidiel na financovanie, ktorý je bežnou praxou najmä v zahraničí, má stúpajúcu tendenciu aj na Slovensku. Na financovanie si vlani kúpilo v Auto Palace Bratislava vozidlo až 6 Slovákov z 10.
„Radi by sme sa touto cestou poďakovali našim zákazníkom za dôveru, ktorú nám prejavili v uplynulom roku, keď sa rozhodli využiť naše služby. Pripravujeme pre nich v tomto roku mnohé novinky, medzi inými rozširujeme showroom jazdených i nových vozidiel značky BMW. Od februára rovnako zväčšujeme predajné miesto jazdených vozidiel v autobazári Auto Point o prémiové jazdené vozidlá a spúšťame značku Auto Point Premium,” vymenúva M. Saitz.